Дистанційне навчання 11 клас

28.04.2020
                                      УВАГА!!! Учні 11 класу!!!

З  28.04.2020 року всі уроки і 4 контрольні роботи за 2 семестр буде розміщено на сайті  "Google classrom" . Ваш код: jwkyzc4
Перейдіть за цим посиланням:https://classroom.google.com/h
і знайдіть назву" Дистанційне навчання 11 клас".
Надсилайте всі письмові домашні завдання, тести, контрольні роботи на цю сторінку і обов'язково  записуйте своє ім'я та прізвище повністю. 
Не  свої псевдоніми, а так як ви записані по журналу. 
Це не іграшки -  а уроки , і прошу серйозного відношення і виконання!!!!
В коментарях ставте + і своє ім'я та прізвище, щоб я бачила хто був присутній на уроці!


Якщо комусь  щось незрозуміло, чекаю на ваш дзвінок: 0986326692



23.04.2020                        11  Form   English      School 27
Тема: Допомога молоді з боку держави. Молодіжні організації та громади в Україні та світі.
Мета:  активізувати лексику з теми; повторити вживання питальних речень в англійській мові; удосконалювати навички письма та усного мовлення.
                                         Хід уроку
1. Write and learn the new  words.
an abuse -       зловживання
bullying-         знущання 
a disease -       захворювання
a disorder-     розлад
a suicide -      самогубство
to embarrass - бентежити
to expose -      виставляти напоказ
to frustrate-   засмучуватися
to neglect -     нехтувати
outrageous -   несамовитий
sexually-         сексуально
2. Exercise 1  page 217-218 ( oral form).
3. Exercise 2  page 220 ( written form).
4. Read and revise the rule about 5 types of questions.
Watch a video lesson:
https://www.youtube.com/watch?v=0cmVqQbmtGw
Презентация на тему: "Five types of questions 1.General 2 ...
Презентация к уроку английского языка "The Weather is" - скачать ...

5 типів запитань



5 типів запитань в англійській мові інколи є незрозумілими для учнів, студентів та всіх тих, хто вивчає англійську мову. Тому тут розглянуті всі типи питальних речень в англійській мові.

1. Загальне запитання (General Questions)

Загальне запитання в англійській мові є найпростішим. Це питання, яке передбачає в якості відповіді або “так“, або “ні“. Тобто питання, для отримання загальної інформації. Тому інколи це питання називається “yes/no question“.
Воно утворюється шляхом переміщення допоміжного дієслова або модального дієслова на перше місце в речення. Повне правило:
Допоміжне дієслово + підмет + смислове дієслово + додаток
Допоміжне дієслово залежить від того, в якому часі ви хочете запитати:
Відповіді на загальне запитання можуть бути як короткими (Yes/No +підмет та допоміжне або модальне дієслово) так і повними. Час при цьому залишається незмінним. Приклади:
Have you been to London? – Yes, I have (Yes, I have been to London). – Ти був у Лондоні? – Так (я був у Лондоні).
Did you buy this car? – Yes, I did (Yes, I bought this car). – Ти купив цю машину? – Так (я купив цю машину).
Do they play football? – No, they don’t (No, they don’t play football). – Вони грають у футбол? – Ні (вони не грають у футбол).
Could you do that? – No, I couldn’t (No, I couldn’t do that). – Ти міг би зробити це? – Ні (ні, я зможу це зробити).

2. Спеціальне запитання (Special Questions)

Спеціальне запитання – це запитання, для отримання додаткової інформації. Це питання завжди розпочинається з питального слова (окрім питальних слів What та Who – вони використовуються у питаннях до підмета). Повний список питальних слів в англійській мові є тут.
Порядок слів у спеціальних запитаннях такий же, як і в загальних, але з одним виключенням: перед допоміжним дієсловом розташовується питальне слово. Приклади:
What did you visit in Kyiv last time? – Що ти в останній час відвідував у Києві?
Where do they go? – Куди вони йдуть?
How did you manage to get tickets? – Як тобі вдалося дістати квитки?

3. Питання до підмета (Who…? What…?)

Якщо є необхідність поставити питання до підмета, то використовують питальні слова Who? та What?. Порядок слів у питанні трохи змінений у порівнянні з попередніми двома, оскільки у питаннях до підмета не використовується сам підмет. Тобто, формула буде такою:
Who / What + смислове дієслово + доповнення
Приклади:
Who is he? – Хто він?
What is that? – Що це?

4. Альтернативне запитання (Alternative Questions)

Альтернативне питання передбачає два чи більше варіанти вибори за допомогою використання слова or. Порядок слів в такому питанні є таким же, як і в загальному.
Приклади:
Does she like coffee or tea? – Вона любить каву чи чай?
Did he buy motorbike or bicycle? – Він купив мотоцикл чи велосипед?

5. Питання з розділовими знаками (Disjunctive Questions)

Розділове питання називається так тому, що воно розділяється на дві частини за допомогою коми. У першій частині питання йде ствердження, а у другій – питання до цього твердження. Завдання розділового питання – перевірити правдивість твердження. Ці питання часто використовуються у розмовній мові, коли співрозмовник “ненароком” намагається з’ясувати якусь інформацію на основі наявних фактів.
1 частина частина розділового питання – це типове стверджувальне речення з типовим порядком слів у ньому: підмет – дієслово – додаток.
2 частина – це допоміжне дієслово у зазначеного у 1 частині часу та підмет. Якщо будуємо питання від твердження, то в 2 частині буде заперечення. Якщо будуємо питання від заперечення, то буде твердження.
Наприклад:
You are playing tennis, aren’t you? – Ти граєш в теніс, чи не так?
He goes to the gym, doesn’t he? – Він ходить в тренажерний зал, чи не так?
Bill isn’t famous person, is he? – Біл не відома персона, чи не так?
They haven’t been to Paris, have they? – Вони не були в Парижі, чи не так?
5. Homework
1). Learn the new  words - page 215.
2).Exercise 1  page 219  ( written  form).


21.04.2020                        11  Form   English      School 27

Тема:  Проблеми молоді. Емоції. Уміння керувати емоціями.

Мета: вивчити нову лексику з теми; повторити вживання інфінітиву та герундію в англійських реченнях; повторити часи групи Perfect; удосконалювати навички письма та аудіювання.
Хід уроку
1.   Read the rule about the Infinitive - page 210-211.

Список дієслів з інфінітивом


⠀ Дієслово⠀Приклад
to agree (соглашаться)She agreed to come back later.
Она согласилась вернуться позже.
to appear (казаться)He appeared to be a decent person.
Он казался порядочным человеком.
to be able (быть способным)I won’t be able to make it.
Я не смогу это сделать.
to can afford (мочь себе позволить)We can’t afford to travel more than once a year.
Мы не можем себе позволить путешествовать больше одного раза в год.
to choose (выбирать)She chose to enter a university.
Она выбрала поступление в университет.
to decide (решать)They decided to start up their own business.
Они решили начать свой собственный бизнес.
to expect (ожидать)I expected them to call.
Я ожидала от них звонка.
to hope (надеяться)They hoped to get a loan.
Они надеялись на получение кредита.
to learn (учить)Mary learnt to swim when she was at a summer camp.
Мэри научилась плавать, когда была в летнем лагере.
to manage (суметь)He managed to escape from the police.
Он смог ускользнуть от полиции.
to offer (предлагать)A manager offered to change the soup when I saw a fly in it.
Менеджер предложил поменять суп, когда я увидел в нём муху.
to plan (планировать)I plan to start learning Italian soon.
Я собираюсь начать учить итальянский скоро.
to prepare (готовиться)She prepared to welcome her new relatives.
Она приготовилась приветствовать своих новых родственников.
to pretend (притворяться)He pretended not to see me to avoid an awkward situation.
Он притворился, что не видит меня, чтобы избежать неловкой ситуации.
to promise (обещать)Jack promised not to beat other children at school.
Джек пообещал не бить других детей в школе.
to refuse (отказаться)A student refused to retake a test.
Ученик не согласился пересдавать контрольную.
to seem (казаться)She seems to care a lot about her health.
Кажется, она очень заботится о своём здоровье.
to tend (иметь тендецию)Prices tend to rise these days.
Цены имеют тенденцию к росту в последнее время.
to want (хотеть)He wants to find out more about special offers.
Он хочет узнать больше о специальных предложениях.
to would like, would prefer, would love (предпочитать)I would like to get some information about your services.
Я бы хотел получить информацию о ваших услугах.
2. Exercise 1,  2  page 210 - 211 ( in a written form).
3. Repet the rule about the Gerund- 
https://www.perfect-english-grammar.com/gerunds-and-infinitives.html

The Gerund, Detailed Expressions and Example Sentences (с ...

Дієслова,  після яких вживається герундій

⠀ Дієслово⠀Приклад
⠀to admit (признаться)⠀He admitted committing the crime.
⠀Он признался в совершении преступления.
⠀to appreciate (ценить)⠀I appreciate being polite to seniors.
⠀Я ценю вежливое отношение к пожилым людям.
⠀to avoid (избегать)⠀Please, avoid speeding!
⠀Пожалуйста, не превышай скорость! (=избегай превышения)
⠀to consider (рассматривать)⠀They consider travelling without children.
⠀Они думают о путешествии без детей.
⠀to delay (откладывать)⠀He delayed visiting a doctor.
⠀Он откладывал визит к врачу.
⠀to deny (отвергать)⠀They denied selling the house.
⠀Они отказались продавать дом.
⠀to keep (держать, хранить)⠀He kept asking silly questions.
⠀Он продолжал задавать глупые вопросы.
⠀to miss (скучать)⠀She misses living with her parents.
⠀Она скучает по тому времени, когда жила с родителями.⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀to suggest (предлагать)⠀They suggested moving to another town.
⠀Они предложили переехать в другой город.
⠀to quit (бросать)⠀He quits working.
⠀Он бросает работу.
⠀to finish (заканчивать)⠀We finished renovating our flat.
⠀Мы закончили ремонтировать квартиру.
⠀to practise (практиковать)⠀He needs to practise reading before the exam.
⠀Ему нужно практиковаться в чтении перед экзаменом.
⠀to imagine (представлять)⠀A girl imagines being a princess.
⠀Девочка представляет, что она принцесса.
⠀to risk (рисковать)⠀You risk getting a bad mark.
⠀Ты рискуешь получить плохую оценку.
⠀to mind (возражать)⠀Do you mind opening the window?
⠀Ты не мог бы открыть окно?
⠀to enjoy (наслаждаться)⠀He enjoys swimming in the sea.
⠀Он наслаждается купанием в море.

Герундий также используется после глагола go, если речь идёт о каком-то времяпрепровождении, активных занятиях: Let’s go swimming!
Герундий часто используется после фразовых глаголов, например: to look forward to, to give up, to put off и др.

инфинитив и герундий (с изображениями) | Преподавание английского ...
4. Exercise  3  page 212 ( in a written form).
5. Write new words: page 213.
an anxiety -   занепокоєння
an envy -      заздрість
a handicap - неспроможність
an intelligence - інтелект
an illiteracy -  неписемність
a rage -            лють
a response -    взаємне почуття, відгук
to stunt -        демонструвати сміливість
contented -    задоволений
vulnerable -  уразливий
to carry  away -  видаляти
to  gain control - отримати контроль

6.  Homework
1).  Exercise  3  page 212 ( in a written form).
2). Learn new words  on page 213.
3). Revise the rules.


16.04.2020                        11  Form   English      School 27

Тема: Працевлаштування молоді. Неособові форми дієслова.
Мета: вдосконалювати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички аудіювання, читання й усного мовлення; розвивати логічне мислення; повторити неособові форми дієслова.
                                                                    Хід уроку
1. Watch this video-   https://www.youtube.com/watch?v=KN2jyw6D1ak
                                                https://www.youtube.com/watch?v=sj-dX3fZmq0
2.  Read a letter  of application.
Лист-заява (letter of applicationletter of application for a course) найчастіше є додатком до резюме, але він також пишеться під час вступу до університету, коледжу або на короткострокові курси. У такому листі слід вказати детальну інформацію про отримані вами освіту і досвід. Це підвищить ваші шанси на отримання бажаної посади або на зарахування до обраного навчального закладу.
На початку листа слід вказати назву та адресу навчального закладу або фірми, а при необхідності – ім’я та посаду людини, до якої ви звертаєтеся.
Як і в будь-якому діловому листі, кожен пункт вашого заяви повинен бути освітлений в окремому параграфі. У першому параграфі слід вказати мету вашого листа. Потім необхідно детально розповісти про наявну у вас кваліфікацію і досвід. Ви також можете вказати ваші життєві цілі і інтереси. Згадайте про всі освітні установи, які ви відвідували, поділіться інформацією про курси та стажування, які ви проходили. Далі варто вказати причини, що спонукали вас подати заявку в даний навчальний заклад або відправити резюме саме в цю компанію.
Слід дотримуватися офіційно-ділового стилю мови, бути ввічливим і чесним, приводити тільки достовірні факти.
В кінці листа вкажіть, які супровідні документи ви докладаєте до листа. Висловіть вдячність за розгляд вашої заяви і надію на швидку позитивну відповідь. Після підпису ви можете навести свої контактні дані.
У листі-заяві англійською ви можете використовувати
 такі фрази:
Мета листа






















ФразаПереклад
I am writing to apply for admission to the course in …Я пишу, щоб подати заявку на вступ на навчальний курс в …
I would like to be considered for a place on the course in …Я прошу розглянути мою заяву про вступ на навчальний курс в …
I am writing with regard to …Я пишу в зв’язку з …
I am writing to apply for … which I saw advertised in …Я пишу для того, щоб подати заявку на …, оголошення про яке я побачив в …
I would like to express my interest for …Висловлюю зацікавленість в …

Згадка про кваліфікацію






















ФразаПереклад
I hold a certificate / degree in …У мене є сертифікат / ступінь в …
I have taken / passed examination …Я склав іспит на …
I have completed the following courses / degree course …Я закінчив такі курси / навчальний курс для здобуття ступеня …
My degree is in English.У мене науковий ступінь в області англійської мови.

Сповіщення про додаток






















ФразаПереклад
I enclose / have enclosed a copy of my degree / diploma …Додаю копію атестата / диплома про присудження наукового ступеня …
I have attached all the other necessary documents like …Додаю всі необхідні документи, такі як …
Please find enclosed a copy of my degree / diploma …Нижче додаються копії мого диплома / атестата …

Заключні фрази






















ФразаПереклад
I would be glad to attend an interview at any time convenient to you.Я із задоволенням пройду співбесіду в будь-який зручний для Вас час.
I hope that you will consider me for entry / admission to …Сподіваюся, що Ви розглянете мою кандидатуру на вступ / допуск до …
I hope that you will consider my application …Сподіваюся, Ви розглянете мою заяву …
I hope you take a favorable decision regarding my application for …Сподіваюся на позитивне рішення щодо моєї заяви про …

3. Ідеальне резюме англійською мовою.

Curriculum Vitae (CV)-CV – найбільш розповсюджена та гнучка форма самопрезентації.

В Curriculum Vitae (CV) ми маємо максимально стисло та позитивно змалювати професійний автопортрет. CV – найбільш розповсюджена та гнучка форма самопрезентації. 
  • резюме має бути коротким та чітким: максимально прийнятний обсяг – дві сторінки А4. Якщо не виходить – зменш поля сторінки до 1,27 см чи використай шрифт Lucida Sans 10-го розміру (ім’я краще залишити в розмірі 18, а підзаголовки – 14).
  • мова резюме має бути стриманою та діловою: ніяких жартів;
  • кожне речення має нести певну інформацію: якщо речення не розповідає про тебе нічого нового – безжалісно викреслюй;
  • виділення курсивом та жирним шрифтом необхідні, аби позначити основні пункти та розділи, проте вони мають застосовуватися помірковано, аби текст в результаті не рябів в очах;
  • регулярно доповнюй резюме новою інформацією, не забувай перевіряти, чи актуальний вказаний контактний номер, емейл, чи працюють лінки-посилання на твої роботи;
  • зберігай своє CV у форматі Word 97-2003 (щоб його точно змогли зчитати усі);
  • варто ще нагадувати про граматику та пунктуацію?

                            Основними підпунктами CV зазвичай є:

Personal details – ПІБ, контактний номер, емейл, дата народження, адреса. Фотографія залишається під питанням: у Франції, Бельгії та Німеччині невелике типове фото для документів у резюме є розповсюдженою практикою, в той час як роботодавці з Британії та США реагують на них неоднозначно. Якщо ти не актор – краще не ризикувати.
Education and qualifications – освіта, прослухані курси, сертифікати, пов`язані зі сферою працевлаштування. Не потрібно вказувати все, що ти вмієш, саме в цьому розділі: знання іноземних мов зазвичай виноситься до Skills, а сертифікат з володіння Photoshop (якщо твоя спеціальність не пов`язана з графічним дизайном та фотографією безпосередньо) – до Interests and achievements.
Work experience – досвід роботи. Більшість студентів регулярно підпрацьовують кур’єрами, офіціантами чи мерчендайзерами. Якщо це не твоя майбутня професія – мінімізуй інформацію про таку роботу в своєму резюме. Головне – вказати пов’язаний з бажаною посадою досвід, а також чого вдалося досягти під час роботи у тих чи інших місцях.
Interests and achievements – все, чим ти займаєшся поза професійною діяльністю. Але потрібно бути обережним:
  • остерігайся банальних кліше на кшталт «socialising with friends» (прирівнюється до «дихаю» чи «ходжу за продуктами»);
  • концентруйся на тих хобі, що певним чином перекликаються з професією: якщо ти журналіст, наприклад, непогано володіти базовими навичками програмування, знаннями з економіки чи міжнародних відносин;
  • лідерські навички завжди є перевагою, тому не замовчуй титул капітана футбольної команди чи голови районного гуртка фотолюбителів.
Не дивлячись на те, що резюме має бути стислим, непогано буде продемонструвати практичний бік твоїх захоплень.  Наприклад:

ЗамістьПиши
ReadingReading: took part at volunteering program «Reading aloud for disabled people»
СinemaCinema: member of the University History of Filmmaking Club
TravelTravel: travelled through Asia in order to gain new experience and do some practical mentality and religion practice research
Skills – в цей блок зазвичай потрапляє інформація про знання іноземних мов, основ програмування, програм для презентацій та інфографіки тощо. Корисним буде перелік сертифікатів, які не потрапили в Education and qualifications, але є додатковим бонусом.
References – якщо у твоїх рекомендаціях немає листа від легендарної особистості, додавати їх до першого резюме необов`язково – достатньо вказати, що «References available upon request». Та не забувай: за умови позитивного розвитку подій роботодавець обов`язково про них запитає, тому необхідно мати наготові офіційні листи та / чи бути впевненим у людині, до якої можуть звернутися за підтвердженням вказаної в резюме інформації.
Резюме на роботу англійською мовою: зразок, шаблон з перекладом на ...

3. Write the new words.
 self-addressed envelope - конверт із власною адресою
self-admiration                 - самозахоплення
self-centred                       -  егоцентричний
self-discipline                   -  самодисципліна
self-educated                    - той, що вчився самотужки
self-importance                - самовеличання
self- love                          - себелюбство
self- made                        -зобов'язаний усім самому собі
self- mockery                  - насмішка над собою
self- neglet                       - самозабезпечення
self-pity                           - жалість до самого себе
self-reproach                  - самоосудження
self-sacrifice                   - самопожертва

4. Exercise 1 page 208 ( oral).
5. Homework 
1).Exercise 3, 4 page 209
2). Прочитати правило про неособові форми дієслова.
До неособових форм дієслова в англійській мові відносяться :
інфінітив, герундій та дієприкметник.
Неособові форми дієслова не виражають часу дії, особи, числа, способу.
Неособові форми дієслова лише вказують на співвіднесенність у часі, тобто чи є дія, що виражена їми одночасною з дією або становищем, вираженим особовою формою дієслова, або попереджає йому.
Без поєднання з особовою формою дієслова неособові форми не можуть бути присудком у реченні.

Інфінітив

Infinitive

Інфінітив – це неособова форма дієслова, яка лише називає дію взагалі, безвідносно до того, хто її виконує і коли. Зазвичай, інфінітив сприймають як початкову форму дієслова, яка представляє дієслово в словниках. У всіх своїх формах і функціях інфінітив має частку – to.
Форми інфінітива
Active
Passive
Indefinite
to call
to be called
Continious
to be calling
-------------
Perfect
to have called
to have been called
Perfect Continious
to have been calling
--------------
Indefinite Infinitive Active та Passive вживається для відображення дії одночасної з дією дієслова-присудка у реченні.
I always manage to get on well with elderly people.
How did you manage to take this photograph?
I am glad to meet you.
Well, you seem to know all about it. (Здається, ти знаєш про це все).
One more in the game seemed now to be concluded. (Здавалося, що один поступ у грі зараз закінчено.)
Continuous Infinitive Active вживається для відображення тривалої дії, що здійснюється одночасно з дією дієслова-присудка.
I turned round the bookcase and pretended to be looking for a book. (Я повернувся до книжкової шафи й прикунувся, що шукаю книгу.)
She seemed to be glancing over his shoulder. (Здавалося, що вона дивилася через його плече.)
He seemed to be studying the police officer with a slightly wary expression. (Здавалося, що він вивчає офіцера поліції з трохи настородженим вираженням.)
Perfect Infinitive Active та Passive вживається для вираження дії, що попереджає дію дієслова-присудка.
He seems to have been the last person to talk to her. (Здається, він бул останнім, хто розмовляв з нею.)
She doesn’t seem to have had anything to do with it. (Здається, що вона не мала жодного відношення до цього.)
He seems to have lost sight of her entirely. (Він, здається, зовсім втратив її із виду.)
She went away from here and she seems to have been quite lost sight of. (Вона уїхала звідси і, здаєтьсчя, її зовсім втратили із виду.)
Функції інфінітиву у реченні
  1. Підмет.
To smoke is harmful for health.
To know everything is to know nothing.
It is easy to formulate this text.
  1. Частина складного іменого присудка.
His intention was to get into Parliament.
  1. Частина складного дієслівного присудка.
I must work to become a good lawyer.
  1. Означення.
The policeman has an excellent opportunity to prevent crime.
Has was the last to leave the office.
  1. Обставина.
She has gone home to spend the holidays with her family.

He raised his voice so as to be heard by everybody.




14.04.2020                          11  Form   English      School 27

Тема: Молодь і молодіжна культура. Молодь та суспільство. Повторення часів групи Simple.
Мета:  ввести лексику з теми ; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
                                                           Хід уроку
1. Write and learn the new vocabulary.
an addict-    наркоман, хтось залежний    
a citizen -     громадянин
drug -           наркотик, препарат
government - уряд
hardship -    труднощі
a participant - учасник
a pregnancy - вагітність
to benefit -    отримувати користь
to handle -    обробляти
exhausting -  виснажливий
non-existent - неіснуючий
worldwide -    всесвітній
to get drumped -  викидати
to get training  ( on)-  тренуватися
to raise money (for)-  збирати гроші
2. Exercise 2 page 204-205. Refer each question to the appropriate person ( written).
3.  Watch this video lessonhttps://www.youtube.com/watch?v=yS3acmY0si8
4 . Repeat the rules about Simple Tenses.
Англійська для дітей і дорослих
Англійська для дітей і дорослих

Англійська для дітей і дорослих

English
Система часів. Пасивний стан. Термінологічний глосарій за фахом

Презентация "Future simple tense" - скачать бесплатно
5. Do online tests. Choose the Present Simple, the Past Simple, the Future Simple.
https://www.ego4u.com/en/cram-up/tests/simple-present-1

6. Homework
1). Learn the new words ( page 207).
2).Exercise 4 page  207.



09.04.2020                                11  Form   English      School 27


Тема: Тематичне оцінювання.
Мета:  перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції з теми.
                                                                           Хід  уроку

 1.Write the two sentences as one. Use when and the Past Perfect in either the first or the second part of the sentence.

1. I took the book back to the library. I read it.-………………………………….
2. The students did the experiment. They wrote a report on it.-…………………
3. Nick saved enough money. He bought a motorbike.-………………………
4. I looked both ways. I pulled out into the road.-…………………………….
5. The golfers went into the clubhouse. They played the last hole.-………………

2. Put in the Past Perfect Continuous or the Past Perfect of the verbs.

A) Emma went into the sitting room. It was empty, but the television was still on. Someone ……1…….(watch) it.
B) I …2……(play) tennis, so I had a shower. I was annoyed because I …3..(not win) a single game.
C) The walkers finally arrived at their destination. They…4……..(walk) all day, and they certainly needed a rest. They…5…..(walk) thirty minutes. 
D) When I saw Nick last week, he said he…6..(stop) smoking . But when I saw him two days later, he was smoking a cigarette. He looked rather ashamed.
E) When Melanie arrived at David’s place, he was lying on the sofa reading a detective novel. He …7…….(buy) it at the second-hand bookshop, and he…8…(read) it for most of the afternoon.

3.Translate into English:
1.  надихати
2. ілюстрований часопис
3. пейзаж
4. фреска
5. сільський пейзаж
6. шедевр
7. Ренесанс
8. шляхетний, знатний, благородний
9. Візантія
10. жанр
11. розповсюджувати
12. виставляти на показ

4. Choose the best title .You have an extra one.


A. New developments
B. Information online
C. Entertainment online
D. Communication improved
E. New relationships online
F. More peaceful world

11. As we know, approximately fifty years ago television was introduced, making the world
smaller by bringing images from all four corners of the world into our homes. Over the
last decade or so, a breakthrough in technology has come into our lives which is making
the world even smaller: the Internet. With a PC and a telephone line, we are now
connected to the whole world in a matter of seconds.

12. It is now possible to speak to relatives and friends anywhere in the world cheaply and
quickly. It is even possible, with something called a webcam, to see and hear them at the
same time. It was not that long ago that the only way to communicate with family
members who were far away was by letter, which could take days or sometimes weeks to
reach its destination.

13. The Internet also allows us to access a world of facts, figures and knowledge. If we have
a question on any subject at all from history to mathematics or philosophy to geography,
it can be discovered on the Net. We can find out the latest news or what the weather is
going to be like. Many subjects that required the reading of books and were once only
available to a few people are now available to everybody.

14. The Internet not only means that we can communicate with loved ones but also with
complete strangers. By using “chat” services, it is possible to meet and exchange ideas
with people from all over the world. It is sometimes unbelievable to think that the person
we are writing to may be thousands of miles away, living in a completely different culture
with a way of life that is nothing like our own. Of course, to be able to do this, we must
speak the same language and that’s why most communication on the Internet takes place
in English.

15. Other services are also available through the Internet. One of these which provides hours
of pleasure for many people is the ability to download songs and music from other
people. This has also helped to bring down cultural barriers as we are able to hear all the
different kinds of music that exist all over the world. This helps us to understand other
cultures better and makes us familiar with what used to be regarded as something
completely foreign and strange to us.





07.04.2020   11  Form   English      School 27


Тема: Рецензія на улюблений фільм.
Мета: формувати навички письма; вдосконалювати навички усного мовлення, читання; розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
                                                                     Хід  уроку


1. Let`s remember what kind of films do you know?




























2 .  Read the text and do the task.

Vocabulary:
ParisПариж
Capuchin Boulevard – бульвар Капуцинів (вулиця в Парижі)
Brothers Lumier – брати Люмєр
Mustachioed – вусатий
Audience – аудиторія, глядачі
Baggy – мішкуватий
Bowler – чоловічий капелюх у формі казанка
Dumb - німий

Text Cinema
            The first film show took place in Paris in Capuchin Boulevard, on December 8, 1896. So, cinema is 122 years old already.
            The first one hundred spectators came to a little hall “cinematograph”, to watch a film about a train, coming to the railway station. Seeing that train on the screen the people rose and ran away.
            The first film was made by brothers Lumier. They are considered to be the “fathers” – founders of the new kind of art. Some time passed before stories about people’s life appeared on the screen. They were of great popularity among audience.
 And one of the first actors was a little mustachioed man in a black funny jacket and baggy trousers, in large long shoes and bowler. It was Charlie Chaplin – the great dumb – as people called him later. His brilliant acting make millions of people laugh though he never said a word.

Match the following columns:
1. The first film show took place

a) on December 8, 1896.
2. It was

b) brothers Lumier.
3. Cinema is

c) people rose and ran away.
4. The first one hundred spectators

d) in Paris in Capuchin Boulevard.
5. When they saw a train on the screen

e) Charlie Chaplin
6. The fathers of a new kind of art were

f) 122 years old already.
7. One of the first actors was

g) he never said a word, though his brilliant acting make millions of people laugh
8. People called him a great dumb because

h) came to a little hall “cinematograph” to watch a film about a train, coming to the railway station.

3. Look at the pictures and combine the title of the film and its summary.

Movie 1: ...
This is an action film starring Tobey Maguire. He plays a superhero who has to stop the evil genius Dr. Octopus. Unfortunately, his real life problems as college student Peter Parker cause him to temporarily give up being the superhero.

Movie 2: ...
When a criminal maniac, Sirius Black, escapes from prison, Harry Pot­ter, who is played by Daniel Radcliffe, has to be careful. It turns out that Sirius is not who he seems.



Movie 3: ...
In this romance, Kate Winslet plays an upper class woman who falls in love with a poor artist. The story takes place aboard a ship that is struck by an iceberg and sunk. In the end, Kate Winslet’s character, Rose, survives but the poor artist, who is played by Leonardo DiCaprio, dies.

Movie 4: ...
This is a sci-fi thriller starring Keanu Reeves. His character, Neo, is a computer hacker who discovers that life on earth is a fa ade created by intelligent machines that use humans to generate energy.


Movie 5: ...
This is a comedy starring Jim Carrey. When a light falls from the sky, Carrey’s character Truman begins to suspect that something is wrong with the world. He goes on to discover that his whole life is being filmed as a show for others to watch.




                           



4.  Vocabulary practice
Make sure that you know all necessary vocabulary for writing film reviews.


Movies
(styles)
This is ... (adj) movie.
This is a... (noun).
action, horror, thriller, comedy, romance,sci-fi, western, musical, drama, family,animation, fantasy, western
Character
the character he played was ... a/the
lead role, hero, heroine, villain, small part, sidekick, supporting character,cool, a killer, a heart throb, evil, the funniest, a thug etc.
Plot
the plot is about...
a man chasing a killer, the hero and heroine, love, a haunted house , government corruption...
Scenes
it had a good bad ...
opening scene, ending, action scene, romantic scene...
it was set on ... it took place on...
a boat, a mountain, in Italy, in space, on another planet...
General
Descriptive
Phrases
the movie had good/bad
acting, camera work, too much violence, soundtrack, visual effects, directing...

5. Ex. 3  page 201 . Listen to the conversation and  complete the  sentences.
11 клас New  2019   Аудіододаток до підручника "Англійська мова" для загальноосвітніх навчальних закладів: 
Unit 07  page 201https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/

6. Hometask
Ex. 4 p.198 (in a written  form)
Ex. 4 p. 201-202  ( in an oral form).
Get  ready to write your test



7. I recommend you to watch interesting movies in original:




Фільми англійською рівня B1 (Pre-Intermediate, Intermediate)

Raiders of the Lost Arc (Індіана Джонс: У пошуках втраченого ковчега) – прекрасний варіант для тих, хто володіє англійською на середньому рівні, починаючи з Pre-Intermediate. Захоплюючий сюжет, приголомшлива природа та нескладні діалоги. Для бажаючих влаштувати кіно-марафон Індіани Джонса доступні й три інших фільми: Індіана Джонс і Храм доліІндіана Джонс та останній хрестовий похідІндіана Джонс і Королівство Кришталевого черепа. В головній ролі у всіх фільмах виступив Гаррісон Форд, а зняв всі картини знаменитий Стівен Спілберг, але це ви напевно і так знаєте.
Shrek (Шрек) – ще один анімаційний і дуже добрий герой, якого любить уся планета. Самого Шрека озвучує британський суперагент Остін Пауерс – Майк Майерс, подружку Шрека, принцесу Фіону – Камерон Діас, Ослика – Едді Мерфі, а Робіна Гуда – красень Венсан Кассель. Так що рохмаїття акцентів (американський, канадський і французький) вам забезпечено. Решту частин Шрека дивіться на цьому ж сайті.
Toy Story (Історія іграшок) – і ще трохи анімаційного кіно, цього разу в спільному проекті Діснея та Pixar. Історію іграшок знають все і, звісно, ви теж. Тож без зайвих слів, просто включайте швидше та дивіться англійською!
Cast Away (Вигнанець) – пригодницька мелодрама з Томом Хенксом, який славиться не лише своєю геніальною акторською грою і безліччю нагород, а й чіткою повільною вимовою. Тому рекомендуємо тим, хто вивчає англійську, як цей, так і інші фільми з його участю. Обирайте самі.
                                  
 Don't  forget!
 10.04.2020 року -   пройдіть тест з англійської мови з читання    до 15:00 год .  на сайті "На Урок".
Код  доступу: 673684




06.04.2020   Англійська мова    Факультативне заняття


Тема: Підготовка до ЗНО.
                                                     Хід  заняття

1. Ознайомтесь з основними правилами підготовки та здачі ЗНО -2020 з англійської мови-
https://greencountry.com.ua/journal/read/use-csho-potribno-znati-pro-zno-2020-z-anglijskoi

2. Пройдіть онлайн тести :   https://zno.osvita.ua/english/
                                                                           https://zno.osvita.ua/english/338/
                                                                           https://www.stepup.com.ua/online_test.html
                                                                           http://english.ua/ukr/placement-test/



У В А Г А !!!
Учні 11  класу!

 10.04.2020 року -   пройдіть тест з англійської мови з читання    до 15:00 год .  на сайті "На Урок".
Код  доступу: 673684
 О 15:00 год.  - сайт закриється і я перевірю ваші завдання.
 Це завдання з читання до ЗНО.

Немає коментарів:

Дописати коментар