Дистанційне навчання 2-А,2-Б клас

24.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27
Тема:  Дикі  тварини. Питальні слова.
Мета: вивчити назви диких тварин; ввести питальні слова та навчити ставити запитання та відповідати на них; розвивати навички читання, усного мовлення, аудіювання та письма.
                                                          Хід уроку
1. Запишіть нові слова у словник та подивіться цікаве відео: https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A
zoo  -                          зоопарк                     (зу:)                   
cage -                          клітка                       (кейдж)
We are going to -       Ми збираємось      (ві а гоінь ту)
How about you? -      А як щодо тебе?    ( хау ебаут  ю)
2. Повторіть назви диких тварин.
https://www.youtube.com/watch?v=hRocQ51Li9k
3.Exercise 2 page 85 ( усно). Прочитайте  виразно і заспівайте пісню з диктором 
(Дивись аудіододаток до уроку 4 Тема 10).
Переклад:
Неділя! Неділя!
Ми збираємось до зоопарку!
Ми збираємось до зоопарку, зоопарку, зоопарку.
А як щодо тебе? А як щодо тебе?
Ти можеш піти з нами теж, теж, теж.
Ми збираємось до зоопарку.
4. Запишіть у зошит правило читання буквосполучення "Wh" - читається як український звук "в" але вимовляємо  одними губами ( не доторкуйте зуби до губів)!!!
5. Запишіть питальні слова у словник .
What ? -       Що?  Який?
When? -       Коли?
Where ? -    Де? Куди?
Why? -        Чому?
Who?-         Хто?
Whom?-     Кого?
Whose? -    Чий?
Типи питань в англійській мові: як не заблукати в п'яти соснах ...

План - конспект уроку на тему : "У вихідні"

 6 Подивіться цікаве відео і повторіть за диктором - 
https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4
7. Exercise 3 page 85 ( усно).  Прочитайте за диктором 2 рази.
Переклад речень:
1).What  is  this?  - It  is  a photo.
     Що це ?           -    Це фото.
2). Where  is  it?    - It is  on the table.
       Де воно?         - Воно на столі.
3). Who  is  this?    - It  is  little  Ostap.
       Хто  це?           - Це маленький Остап.

8. Пограйте у цікаву  гру- 
https://learningapps.org/2882115( Цифри)
https://learningapps.org/1915715 ( Цифри)
https://learningapps.org/3266498 ( Цифри)

8. Homework
1).Вивчити нові слова  та питальні слова .
2). Exercise 4 page 85 ( письмово). Списати речення у зошит.
3). Повторіть цифри.

English with pleasure : Англійські числівники

English with pleasure : Англійські числівники
22.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27
Тема: Світ диких тварин. Модальне дієслово "can'.
Мета: активізувати лексику з теми; удосконалювати навички аудіювання, читання, письма та аудіювання; повторити вживання модального дієслова " can" у стверджувальних, заперечних та питальних реченнях; розвивати навички усного мовлення з теми.
                                               Хід уроку
1.  Перекладіть на англійську мову і запишіть у зошити.
папуга -
домашній улюбленець-
черепаха -
хом'як -
 равлик -
 метелик-
 пухнастий -
золота рибка -
2. Повторіть  за диктором нові слова та запишіть їх у словники ( дивись аудіододаток до уроку 3 Тема 10).
flamingo - фламінго                                  ( флемінгеу)
penguin-   пінгвін                                      (пенгвін)
hippo -     бегемот                                       (хіпеу)
spider -   павук                                           ( спайде)
run-         бігати                                          ( ран)
fly-           літати                                          ( флай)
climb -     лізти, дертися, вилазити         ( клайм)
swim -     плавати                                       ( свім)
jump-      стрибати                                     ( джамп)
hop   -  скакати, стрибати                           ( хоп)
3. Повторіть правило про модальне дієслово
 " can" (можу).
1) + Стверджувальне речення.
       I  can  run.   -   Я  можу  бігати.
2) -  Заперечне речення.
      I  cannot ( can't)  run. -  Я  не  можу  бігати.
       cannot -  can't (скорочена  форма)- не  можу
3) ? Питальне речення.
     Can you  run?  -  Можеш ти бігати?
     - Yes, I  can.      -  Так.
     - No, I  cannot ( can't).  - Ні.
4.Виконайте цікаве завдання за цим посиланням:  https://learningapps.org/2843295

5. Exercise 2 page 84. 
Прочитайте  і виберіть  правильну відповідь ( усно).
Наприклад:
A hippo  can  run.  - Yes/ No. - Бегемот може бігати. -Так. / Ні.
6. Exercise 3  page  84.
 Повторіть за диктором та запишіть у зошити правило читання буквосполучень:
1). Буквосполучення  " ph" - читається як " ф" :
phone     photo    elephant    graph
фоун      фотоу     елефант      граф
2).  Буквосполучення  " qu"  - читається  як " кв":
queen     quack       quill         quilt
квін        квек          квіл      квілт

7.  А тепер пограйте  у цікаві ігри:
https://learningapps.org/581632
https://learningapps.org/774111
https://learningapps.org/943992

8. Homework
1). Exercise  4  page 84. (письмово за зразком у підручнику)
The spider  can run, but it can't  hop, fly  or  swim.
Павук  може  бігати, але він  не  може  стрибати, літати  або  плавати.
2). Вивчити нові слова з уроку.
3). Вивчити правила читання буквосполучень : ph, qu.



17.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27

Тема:  Відвідування зоопарку.
Мета:ознайомити учнів з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, продовжувати формувати навички читання, письма, збагачувати лексичний словник учнів;  розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення .
Хід  уроку
1. Прочитайте вірш і здогадайтесь переклад ( усно).
Інтегрований урок з англійської мови та математики для 5-6 класів ...
           Zoo
I can go to the zoo
I can see a kangaroo
I can feed a hare
I can draw a bear
2.Подивіться відео "Тварини зоопарку"- 
https://www.youtube.com/watch?v=ICGZgrWTYyI
"Подорож до зоопарку" -
  https://www.youtube.com/watch?v=gwXnkq20Qqk
  https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk
3. Позначте слова з малюнками ( усно).

Слова та малюнки (англійська мова) – Розвиток дитини
4. Exercise 1   page 83 
Запишіть слова у словник і повторіть за диктором 
( дивись аудіододаток до уроку 2 Тема 10 )\
parrot                 -  папуга                     (перет)
goldfish               - золота  рибка          (гоулдфіш)
hamster               - хом'як                      ( хемсте)
butterfly             - метелик                    ( батефляй)
don't  forget       - не  забудь                  ( доунт  фогет)
It's  fun               -Це весело                   ( ітс  фан)
How  many        - Скільки                      ( хау  мені)
5.  Давайте пригадаємо правило про іменники множини:
Подивіться відеоуроки :
1).    https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8

2).  https://www.youtube.com/watch?v=76sR1NRvgSs

PLURALS (МНОЖИНА)
1)    + s               a cat – cats
           a dog – dogs



2)   +  es         –s, -ss, -sh, -ch, -x, -o       
a bus – buses
a glass – glasses
a dish – dishes
a watch – watches
a fox – foxes
a potato – potatoes
a tomato – tomatoes
Remember!

3)     + ies -      приг.+ y
a baby – babies
a cherry – cherries
a berry - berries

             
 Remember!
 



   +  y  -   гол. +  y 
a boy – boys
a donkey – donkeys

REMEMBER! (Запам’ятай!)
a man – men
a woman – women
a child – children
a policeman – policemen
a mouse – mice
a foot – feet
a tooth – teeth
a goose – geese
an ox – oxen
a fruit – fruit
a deer – deer
a sheep – sheep
a fish – fish
a hippo – hippos
a piano - pianos



5.Прочитайте текст і перекладіть на українську мову (усно)
In the zoo
        We are in the zoo. Look, this is an elephant. It is very big.
        It has got big ears and small eyes. 
        And that is a bear.  It is strong.
        The tiger is red and black. It can run and jump. 
        Look on the left. These are monkeys. I like monkeys. 
       They are funny.
      6.  Exercise 2   page 83 . Прослухайте вірш  і прочитайте за диктором .
      7. Exercise 3   page 83 . Запишіть правило у зошит у прочитайте за диктором.
10. Буквосполучення  - ea - читається як ( е) :
               head           bread               lead                spread
               ( хед)          (бред)              (лед)               (спред)
2). Буквосполучення  - air - читається як ( еа):
              chair             hair                 pair               stair
              ( чеа)            (хеа)                (пеа)             ( стеа)
     8. Цікава гра - для вас!
      9. Homework
     1). Вивчити слова ст.83.
     2). Exercise 4 page 83 ( Написати питання та відповіді до малюнків)
     3).Вивчити  правило про множину  іменників 
      


15.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27

Тема: Світ тварин. Мій домашній улюбленець.
Мета: вивчити нові слова з теми; повторити вживання дієслів: have got/ has got, can  у стерджувальних, заперчних та питальних реченнях; повторити правило про множину іменників; розвивати навички аудіювання, читання та письма.   
                                            Хід уроку
1.Перегляньте відео та повторіть слова за диктором:
https://www.youtube.com/watch?v=T5XdTG0N3V4
2. Exercise 1 page 82. Послухайте аудіозапис і повторіть за диктором.  Запишіть нові слова у словники і вивчіть їх.
pet - домашня тварина( улюбленець)                 ( пет)
snail -  равлик                                                        ( снейл)
turtle - черепаха                                                     (те:тл)
fluffy - пухнастий                                                  ( флафі)
3. Прочитайте назви тварин та складіть речення  з дієслово " can" за зразком (усно).
Зразок: 
 I  can  see  a cow.  I  can see  a horse.  I can see a pig.

Bouma Erin, Klementieva Tatiana. Animals. Work book [PDF] - Все ...
4. Давайте пригадаємо правило : Як вживається дієслово " 
have got / has got"  в англійському реченні?

Ihave gotI've got
Shehas gotshe's got
Hehas gothe's got
Ithas gotit's got
Wehave gotwe've got
Youhave gotyou've got
Theyhave gotthey've got
Наприклад:

1). Стверджувальне  речення.
+  I have got  a dog.  - Я маю собаку.       АБО:   У мене є собака.
    She has got a cat.  - Вона має кота.      АБО:   У неї є кіт.

2). Заперечне речення утворюється так:
 - після   have + not + got   - скорочена форма : (haven't  got) - 
і перекладаємо на українську мову  - немає

- після  has + not + got        -скорочена форма : ( hasn't  got)  -
і перекладаємо на українську мову  - немає
Наприклад:
 - I haven't  got  a dog.   -  У мене немає собаки.
- She  hasn't  got  a  cat.  - У  неї  немає  кота.

3). Питальне речення .
Have / Has - пишемо на початку речення.

? Have  you  got  a  dog?                -  Ти маєш  собаку?
- Yes, I have.                                   - Так.
- No, I    have  not (haven't.)           - Ні.

?  Has  she  got  a cat?                   - Вона має  кота?

-Yes, she  has.                               - Так.
- No, she  has  not ( hasn't).          -Ні.

4. Exercise 2 page 82.
Прочитайте речення за диктором  і усно перекладіть. (Дивись аудіододаток до уроку 1 Тема 10).

5. Exercise 3 page 82. 
Напишіть  в зошиті 5  питальних речень за зразком.
Зразок:
Have you got  a  cat?
Yes, I have.
No, I haven't.
Слова -підказки:                  
1. a cat
2. a dog
3. a rabbit 
4. a fish
5. a bird 

6. А тепер,  пропоную цікаву гру!!!!   
https://learningapps.org/581632
https://learningapps.org/1042868

7.Homework
1). Exercise 1 page 82 ( Вивчити слова).
2). Exercise 4 page 82. ( Написати 4 речення про свого домашнього улюбленця за зразком).
3). Повторити цифри від 1 до 20 ( за таблицею).
Тренажер з англійської мови. 2 клас




13.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27

Тема: Тематичне оцінювання з теми "Одяг".
Мета: перевірити рівень засвоєння лексичного та граматичного матеріалу з теми.
                                               
                                        Хід уроку

1. Підпишіть малюнки англійською мовою.
a).



______________


 _____________





 ___________






 ____________








 ________________







 ____________










 ____________







 _____________




 _____________








 _____________









 ________________






b).
Задание по теме "одежда" по английскому языку

2. Вставте дієслова :  have / has

1. I  ___________ got a red sweater.
2. She __________got blue jeans.
3. They __________ got nice mittens.
4.  Dan  ___________  got  a  yellow  T-shirt.

3. Вставте допоміжні дієслова  :  am /  is  / are .

1) .   I … wearing  black  shoes.


2).  They … wearing trousers.
3).  She …. cooking.
4).  Kate … reading a book.
5).  My brother and Tom … playing football
4. Напиши в що ти одягнений і якого кольору твій  одяг.
I have got …….. . 
It is …….      (They are ……..)

                 ДОДАТКОВЕ  ЗАВДАННЯ

5. Опишіть у що одягнені діти, вказуючи пору року.

Наприклад:

1). It is  autumn. The girl is  wearing a pyrple hat, an orange coat and green boots. She has got a green umbrella.


Презентація "Пори року" Я досліджую світ




10.04.2020                 2-А, 2-Б клас   English   School 27

Тема:  Повторення теми"Одяг".
Мета: повторити вивчену лексику з теми; ознайомити учнів з утворенням питальних речень у теперішньому тривалому часі; практикувати учнів  у вживанні стверджувальних та заперечних речень у теперішньому тривалому часі; повторити  числівники від 1до 20; описувати одяг вживаючи назви кольорів; розвивати навички читання та письма.
                                         
                                           Хід уроку

1. Діти! 
Подивіться цікавий мультик "Пригоди Гого  з  англійською мовою"-   https://www.youtube.com/watch?v=DYgEai73v6g
У цьому мультику ви почуєте такі фрази:
 - What  do you  want ?  - Що  ти  хочеш?
  - I  want  a  ...    .            -  Я  хочу ...   .

2.Прочитайте вірш  і перекладіть його на українську мову (усно)
Every day,
I put on my socks,
I put on my shoes,
I put on my coat,
I put on my hat,
Every day.
3. Намалюйте і розфарбуйте  малюнки  хлопчика та дівчинки  згідно речень.
Bob’s sweater is green.

Molly’s sweater is pink.
Molly’s jacket is yellow.
Bob’s jacket is grey.
Bob’s scarf is green and blue.
Molly’s scarf is blue and white.
Bob’s boots are grey and blue.
Molly’s boots are black and white.
Molly’s trousers are red.
Bob’s trousers are brown.

4. Давайте  з  дракошою пригадаємо, як утворюються речення у теперішньому тривалому часі ( The  Present  Continuous  Tense) , коли ми вказуємо дію, яку робимо зараз????




Подивіться на таблицю!  
Ми вивчили першу колонку таблиці- стверджувальні речення.
I  am  speaking. -  Я розмовляю.
Ми вивчили другу колонку таблиці - заперечні речення.
I  am  not  speaking. - Я не  розмовляю.
Відмінювання дієслів у Present Continuous
КількістьОсобаПозитивна формаНегативна формаВопросительная форма
єдиний.1am speaking.am not speaking.Am I speaking?
2You are speaking.You are not speaking.Are you speaking?
3He is speaking.
She is speaking.
It is speaking.
He is not speaking.
She is not speaking.
It is not speaking.
Is he speaking?
Is she speaking?
Is it speaking?
множ.1You are speaking.You are not speaking.Are you speaking?
2We are speaking.We are not speaking.Are we speaking?
3They are speaking.They are not speaking.Are they speaking?
Прочитайте правило  !!!
 Питальна форма  в Present Continuous утворюється шляхом винесення допоміжного дієслова 
Am  /  Is  /   Are   на початок речення перед   підметом.

  • Am I speaking over the telephone? – Я розмовляю по телефону (зараз)?
  • Is she watching TV now? – Вона дивиться зараз телевізор?
  • Are they walking down the street? – Вони йдуть вниз вулицею?

5. Поставте  дієслова    Am / Is  / Are  у  питальні  речення
 ( дивись  таблицю  вище). Напишіть речення у зошит.
 ___  I  wearing jeans? - Yes, I  _____.
 ___ he  wearing  shorts? - Yes, he  _____.
 ___ we  wearing trousers?  - Yes,  we  ____.
 ___ she  wearing a T-shirt?  - Yes, she  ____.

6. УВАГА!  Запам'ятай!
 1).  Якщо вживаємо іменник однини, то пишемо так:
                               a/ an  +  колір +  одяг
Наприклад:
                        a   red  dress  - червона  сукня 
                        blue  hat  -  синій  капелюх
                        an orange  skirt -  помаранчева  спідниця

 2). Якщо вживаємо іменник  множини, то пишемо так:
                                  колір +  одяг
Артикль   a,  an -  ніколи  не  пишемо перед іменниками  множини!!!
Наприклад:
                              black  trousers - чорні  штани
                               green  socks -    зелені панчохи

7. Homework   Вставити одне слово у речення з таблиці згідно малюнків.

План-конспект уроку з англійської мови для учнів 3 класу

ЯКЩО  НЕ  ВТОМИЛИСЬ - ПОГРАЙТЕ У ЦІКАВУ ГРУ: 

https://learningapps.org/7834983

https://learningapps.org/8879114

https://learningapps.org/4982230


08.04.2020.    2-А, 2-Б клас   English   School 27
Тема: Давай пограємо. Повторення вивченого матеріалу.
Мета: активізувати лексику уроку: удосконалювати навички читання, аудіювання та письма; практикувати вживання заперечної форми теперішнього тривалого часу; повторити діслова: can, have got, has got.

                                         Хід  уроку

1. Прочитайте вірші і повторіть назви одягу.



2. Складіть речення за малюнками( усно). Пам'ятайте:
ми ставимо артикль  а - тільки перед іменником однини!!!!  
Перед іменником множини- артикль  а, an -не ставимо!!!
Зразок:
I  have  got  a  scarf. - У мене є шарф.  ( однина)
I have got  shorts.    -  У мене  є шорти. (множина)



3. А тепер пограємо! Перейдіть на цю сторінку за посиланням:


https://learningapps.org/2077714

https://learningapps.org/2276426

https://learningapps.org/2853459

4. Назвіть , які речі має хлопчик, а які речі має дівчинка ( усно).
Зразок:
The  boy  has got  a  T-shirt.           The girl  has  got a dress.
Конспекти занять з англійської мови в ДНЗ
5. Повторіть дієслово "можу"-  "can". Складіть речення за зразком (письмово).
Зразок:
I can  dance.       -    Я можу танцювати.
 I can't  dance.      -   Я не можу танцювати.
Розказуємо про свої вміння (англійська мова) | Англійська мова ...


6. Подивіться відео  і прослухайте речення  у  теперішньому тривалому часі (The Present Continuous Tense)


7.  Запишіть правило в зошит: 

Заперечне речення

Заперечне речення в Present Continuous утворюється за допомогою заперечної частки not, що ставиться після допоміжного дієслова amis або are. Загальний порядок слів при цьому не змінюється.
  • am not playing the guitar now. – Я зараз не граю на гітарі.
  • She is not watching TV now. – Вона зараз не дивиться телевізор.
  • Скорочена форма:
  • is not = isn’t
  • Kate isn’t studying at the moment. – Кейт не вчиться в цей момент.
  • are not = aren’t
  • They aren’t talking about it. – Вони не розмовляють про це.
  • 8. Hometask
1). Складіть 5  заперечних речень у теперішньому тривалому часі  ( дивіться таблицю).
2). Повторіть всі слова з теми "ОДЯГ" ст. 74-77 та назви кольорів.
                Граматичний довідник +(Grammar Reference)




У В А Г А !   2-А та 2-Б класи!!!

Діти, пропоную вам взяти участь у  шкільній  Всеукраїнській  дистанційній  олімпіаді з англійської мови "Всеосвіта Весна 2020" .
Отримання цікавих  завдань та внесення  відповідей
 з 10  березня  до 22  травня 2020 року.
Ціна -  20 грн.
Зайдіть на сайт "Всеосвіта"   за посиланням: https://vseosvita.ua/olympiad/s16/anhliiska-mova

БАЖАЮ  УСПІХІВ!


   _____________________________________________________________________________

06.04.2020  2-А,  2-Б клас  Англійська  мова  КЗШ №27


Тема: Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом.
Мета:   активізувати лексику з теми; навчити учнів складати питальні речення у теперішньому тривалому часі;  перевірити рівень засвоєння вивченого  лексико-граматичного матеріалу з теми; удосконалювати вміння учнів  застосовувати вивчений матеріал у ситуаціях на практиці шляхом залучення учнів до гри; розвивати навички усного мовлення та письма з  опорою на мовні зразки; удосконалювати навички читання та аудіювання.
                                                                     Хід уроку

1. Прочитайте  виразно  вірш і  перекладіть на українську мову (усно).
Tom  is  playing.
Fred  is  eating.
Nick  is  writing.
Bob  is  sleeping.
The  sun  is  shining
And  I  am  smiling.
2. Повторіть вивчені слова з теми "Одяг"  за диктором:  
https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE

3. Послухайте діалог і скажіть "Що  дівчинка  хоче купити ?"
https://www.youtube.com/watch?v=N85BgsK5Zhk

4.  Дайте відповіді на   питання.  Складіть речення за малюнками (усно).

- What  can  you  wear  in  winter?              -What  can you  wear  in  summer?
- I  can  wear  a  coat  in  winter.                   - I  can  wear  a .....  in  summer.


5. Напишіть слова у зошити  вставляючи першу літеру вірно.

6. Складіть діалог за  вищеподаним малюнком  (усно).

- What  do  you  wear  when  its  snowy?                  -  Що  ти  одягаєш  коли  сніжно?
- I  wear  a  coat  and  a  swaetr  when  its  snowy.   - Я одягаю пальто  і светр коли сніжно.

7.  Прочитайте  діалог і скажіть : Який   улюблений  одяг  дівчинки Енн?


















8. Запишіть правило у зошити і вивчіть.
Питальні речення у теперішньому тривалому часі
  ( The  Present  Continuous  Tense) утворюються  так:

Запитальні речення у Present Continuous

Щоб утворити запитальне речення, ми виносимо на перше місце to be у потрібній формі, далі – дієву особу і основне дієслово із закінченням –ing.
Am/Are/ Is + хто/що + Ving +…
Приклади:
  • Is Nikol working? – Ніколь працює?
  • Am I reading? – Я читаю?
  • Are you swimming? – Ти плаваєш?
  • Is  she  eating? -      Вона  їсть?
  • Are  they  writing?-  Вони  пишуть?
9. А   тепер  запам'ятайте правила додавання закінчення –ing  до основого дієслова.
Ось цікавий малюнок, який найкраще зображує правила додавання закінчення –ing.


  1. Якщо слово закінчується на Y ми просто додаємо до нього ing (cry – crying);
  2. Якщо слово закінчується на E, то ця літера випадає, а на її місце ставимо наше нове закінчення, тобто ing      Наприклад: (take – taking);
  3. Але, коли дієслово має закінчення EE, ми його не змінюємо, а просто додаємо ing (free – freeing);
    У дієслові, що закінчується IE, ми прибираємо це буквосполучення, ставимо на його місце Y, до якого додаємо ing (vie – vying);
  4. У дієсловах з одним складом, які закінчуються приголосною, ми подвоюємо останню літеру та додаємо ing (get – getting);
  5. У решті випадків просто додаємо наше закінчення і не паримося .

10.  Homework . Домашнє  завдання. 
1). Вивчити правило.
2). Виконати вправу письмово.


Презентацiя "Present continuous tense"

 __________________________________________________________________



03.04.2020  2-А,  2-Б клас  Англійська  мова  КЗШ №27
Тема:  Одяг.
Мета:   активізувати лексику з теми; розвивати навички аудіювання, письма, читання  
                та усного мовлення.
Хід  уроку
1.     Подивіться відео та повторіть  за диктором вивчені слова з теми -

2.    Аудіювання. Подивіться і послухайте діалоги англійською мовою-https://www.youtube.com/watch?v=5e3kVR3wSSM

3.    Складіть, запишіть і  перекладіть слова з поданих  літер.
Зразок:
a, t, c, o -   coat  ( пальто)

    4. Вставити  дієслова  am, is, are .  - Потренуйтеся тутhttps://learningapps.org/9240583


I … wearing my shoes.
They … wearing trousers.
She …. cooking.
Kate … reading a book.
My brother and Tom … playing football.
5. Cкладіть розповідь про себе за планом.
I like to wear…
In winter I wear….
In summer I put on…
In autumn I wear…
In spring I put on
6. Вставте  літери у слова і напишіть слова у зошити.   

8).Впр.2  ст.81 ( Прочитати і перекласти речення).9).  Пограйте у цікаву  гру:https://learningapps.org/783498 
 https://learningapps.org/803806510). Домашнє  завдання: Впр.3 ст.81 ( написати про  одяг своєї ляльки).

1 коментар: