Інформація для учнів

Важлива інформація для майбутніх 11-класників!
Система зовнішнього незалежного тестування діє в українській освіті вже протягом 8 років, але все ще вдосконалюється. Це дуже важливо для неупередженого оцінювання знань абітурієнтів.
3 липня 2015 року в колегії Міністерстві освіти і науки прийняли рішення щодо проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного тестування наступного року.
Висновки рішення для абітурієнтів:
1. Незалежне тестування в 2016 році буде проведено з тих самихдванадцяти предметів, що й цього року: української мови та літератури, математики, історії України, фізики, хімії, біології, географії, російської мови, а також іноземних мов – англійської, французької, німецької та іспанської.
ЗНО з української та математики відбудеться з урахуванням двох рівнів складності – базового та поглибленого.
2. Результати ЗНО наступних предметів будуть зараховані як підсумкова атестація та внесені до атестату школярів: української мови (базового рівня), історії України або математики та однієї з чотирьох іноземних мов.
3. Дати проведення ДПА вже відомі:
- для випускників вишів І-ІІ рівнів акредитації: 01-31 березня 2016 року;
- для випускників шкіл: 16 травня – 30 червня 2016 року.
4. Дати складання ЗНО: 01-30 червня 2016 року.
В ці дати відбудеться зовнішнє оцінювання з фізики, хімії, географії, біології та російської мови. Всім бажаючим здобути відповідні сертифікати потрібно буде взяти участь у ЗНО в червні. 
5. Від деяких осіб, які матимуть бажання вступити до вищих навчальних закладів у 2016 році будуть вимагати також зовнішнє незалежне оцінювання загальних навчальних компетенцій. Іншими словами буде перевірятися здатність людини до отримання знань, та результати цього тестування будуть використовуватися під час вступної кампанії 2016 року. До таких осіб належать:
- люди, які закінчили школу більше п’яти років тому;
- постраждалі учасники Революції гідності;
- особи, які знаходилися в зоні АТО.
Виникає безліч запитань? Пишіть їх на . У розділах:Предмети ЗНО, якщо запитання стосуються конкретних предметів, або Запитай експерта ЗНО, якщо запитання загальної тематики.

Обов’язковий іспит з іноземної мови в 2016 році не стане перешкодою для вступу



ресурси вивченняТреба вчити іноземну. Дійсно? Тоді вчимо!
Багато людей бажають знати іноземні мови. А деяким абітурієнтам вони просто необхідні для вступу до вищих навчальних закладів. Якщо у вас є бажання  володіти англійською мовою,є терпіння та мотивації, пропоную вам безкоштовні ресурси для самостійного вивчення англійської мови.

 Англійська мова

1. BBC Learning English (http://www.bbc.co.uk/).
На сайті ви зможете знайти матеріали для вивчення базової англійської та англійською для бізнесу. Ви можете добре попрацювати над вимовою за допомогою цікавих відео та подивитися різноманітні ролики, які тривають всього 6 хвилин.
2. Listen to English – Learn English (http://www.listen-to-english.com/).
На цьому ресурсі багато записів із текстом внизу. Таким чином, ви зможете вивчити бажану лексику напам’ять та відпрацюєте правильну вимову.
Цей ресурс найкраще підходить мандрівникам, тому містить безліч відео, які тривають всього по 2 хвилини. Завантажуйте їх на мобільний телефон або планшет та переглядайте у вільний час.
4.Exam English (http://www.examenglish.com/).
Завітайте на сайт для того, щоб підготуватися до здачі міжнародних екзаменів з англійської мови. Наприклад, TOFEL, IELTS, GMATабо інші. Ви здивуєтеся новим методам підготовки.
5.Learn English British Council (http://learnenglish.britishcouncil.org).
Цей сайт розроблений спеціально для підготовки до академічного екзамену IELTS. Готуйтеся легко за допомогою ігор, відео та великої кількості цікавих матеріалів.


світНові мови - це нові можливості!

Вміння правильно висловлювати свої думки та почуття – найголовніше у володінні іноземною мовою. І чим більшим словниковим запасом ви володієте, тим краще вас зрозуміють. Отже, шукайте поради для себе в цій статті!
Перш ніж приступити до вивчення мови, зрозумійте, що ви ніколи не вивчите абсолютно ВСІ слова іноземної мови. Навіть не всі носії мови знають про неї все, адже це фізично неможливо. Проте чим ефективніший спосіб ви оберете для вивчення мови, тим надійнішим стане її розуміння.

Ловіть 10 найкорисніших порад освоєння мови:

1. Вивчайте нові слова в контексті.
Коли ви чуєте нове слово навіть з перекладом – це для вас інформативне навантаження. Якщо ж ви дізнаєтеся нове слово в реченні та краще не в одному, тоді ви «відчуєте» це слово, і воно у вас буде вже асоціюватися з картинкою в голові. До того ж вам легше буде застосовувати прийменники – одна з найчастіших помилок учнів.
2. Відразу дізнавайтеся всі форми слова.
Іноді мало буває тільки запам’ятати іноземне слово в контексті. Для молодих лінгвістів важливо знати всі форми, які може приймати слово. Особливо це стосується дієслів, коли заміна прийменника після нього повністю міняє значення слова. Також зверніть увагу на «неправильні» дієслова та утворення множини іменників.
3. Працюйте з тлумачним словником.
Тлумачні словники збільшать ваш словниковий запас і дозволять поринути в іншомовне середовище. Тлумачте слова іноземною, і ви навчитеся мислити цією мовою, не тільки перекладати кожне слово з рідної мови.
4. Не перекладайте речення в онлайн-перекладачах.
Всім нам відомо наскільки різною є граматика в мовах. Взяти до порівняння хоча б українську та англійську. Тому часто, коли ви копіюєте ціле речення або навіть текст до онлайн-перекладача, можете отримати повну нісенітницю. Саме тому краще перекладайте окремі слова, у вживанні яких ви не впевнені, але краще формуйте речення самостійно.
5. Скористайтеся методом карток.
Пропонуємо вам взяти собі на замітку цікавий, а головне ефективний метод вивчення нових слів. Виберіть собі купу слів – таку, яку на ваш розсуд ви зможете запам’ятати найближчим часом. Розподіліть слова на три групи за наступним принципом: перша група – незнайомі вам слова; друга група – слова, у вживанні яких ви не впевнені; третя група – слова, які ви добре знаєте.
Запишіть всі потрібні вам слова та візьміть із собою. Як тільки випадає вільна хвилинка, відразу діставайте слова першої групи. Коли ви вивчите слово, перекладіть у другу групу. До третьої групи попадають лише ті слова, в яких ви впевнені на 100%. Переглядайте всі три групи час від часу, адже всі вони можуть забуватися.
6. Запам’ятовуйте синоніми та антоніми нових слів.
Таким чином, ви відразу будуєте в своїй голові зв’язки слів, що не раз вам ще згодяться у спілкуванніі.
learn
7. Вивчайте слова окремо по темах.
Гарний приклад, ви збираєтеся в мандрівку. Чому б не вивчити всі фрази, які вам можуть знадобитися найближчим часом?!
8. Організуйте запис нових слів.
Ви можете використовувати функцію в своєму телефоні для сортування нових слів. Якщо немає, скористуйтеся звичайним зошитом. Але краще записувати слова за темами або в алфавітному порядку.
9. Заведіть «словниковий календар».
Візьміть собі у звичку вивчати хоча б по одному новому слову в день. Відразу запишіть його в «календар». Наприкінці місяця зробіть мовний диктант. Адже навіть одне слово на день – це вже 30 слів на місяць!
10. Нове слово використайте в мові.
Як тільки вивчили нове слово, не соромтеся його казати в розмові. Можливо, ви також почуєте щось нове від свого співрозмовника.
Сподіваємося, що ці поради вам дуже допоможуть! Знаєте більше способів вивчення іноземної мови – пишіть їх у коментарі!
Цікавого навчання!

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТОВОГО ЗАВДАННЯ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ (ВЛАСНОГО ВИСЛОВЛЕННЯ) З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
 Критерії Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію 
Бали а. Змістове наповнення опрацювання умов, зазначених у ситуації а1 – перша умова а2 – друга умова а3 – третя умова а1 – перша умова Умова опрацьована повністю 2 Умова лише згадана 1 Умова не опрацьована й не згадана 0 а2 – друга умова Умова опрацьована повністю 2 Умова лише згадана 1 Умова не опрацьована й не згадана 0 а3 – третя умова Умова опрацьована повністю 2 Умова лише згадана 1 Умова не опрацьована й не згадана 0 
b. Структура тексту та зв’язність b1 – зв’язність, наявність з’єднувальних елементів у тексті b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті) З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо2 З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах наявні частково 1 З’єднувальні елементи відсутні, робота складається з набору речень 0 b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний лист) Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання. У листі використовуються лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлень приватного чи офіційного характеру. Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчалася 2 Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, наявні порушення основних вимог 1 Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або відсутні 0 2 с. Використання лексики – лексична наповнюваність – володіння лексичним матеріалом Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Можлива наявність лексичних помилок, які не впливають на розуміння написаного 2 Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Наявні лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців 1 Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий 0 d. Використання граматики – морфологія – синтаксис – орфографія Робота не містить помилок або наявні помилки (не більше восьми), що не заважають розумінню написаного, крім помилок на:  вживання числа і особи в дієслівних часових формах;  порушення порядку слів у реченні;  вживання частки to з інфінітивом;  вживання незлічуваних іменників (типу advice). Якщо серед восьми помилок наявна помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ, робота оцінюється в 1 тестовий бал 2 Наявні помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (більше восьми), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного
 1 Велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного 0 
Увага! 
1. Якщо учасник тестування отримує 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів. 
2. Якщо учасник тестування отримує 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.

 3. Якщо учасник тестування не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.


    Мої любі учні!    
Пропоную Вам підручники, граматичні довідники та додаткову 
літературу для підготовки до ЗНО з англійської мови!
Картинки по запросу картинки до зно англійська моваКартинки по запросу картинки до зно англійська моваКартинки по запросу картинки до зно англійська моваКартинки по запросу картинки до зно англійська моваКартинки по запросу картинки до зно англійська мова Картинки по запросу картинки до зно англійська мова
Картинки по запросу картинки до зно англійська мова   Картинки по запросу підготовка до ЗНО англійська мова картінки

 Картинки по запросу оксфордські підручники з англійської мови
Картинки по запросу оксфордські підручники з англійської мови
Картинки по запросу оксфордські підручники з англійської мови

Корисні поради

Як вивчити англійську мову:

- систематично працювати над лексичним матеріалом (вивченням слів);
- працювати обов'язково щоденно, повторювати пройдене;
- використовувати технічні засоби (комп'ютери, mp3 плеєри);
- читати літературу англійською мовою;
- якомога більше спілкуватися англійською мовою.

Як користуватися словником:
- добре вивчіть алфавіт;
- ознайомтесь з побудовою словника, скороченнями, умовними позначеннями;
- знайдіть потрібну сторінку;
- знайдіть необхідне слово у початковій формі за першими трьома буквами;
- якщо слово багатозначне, підберіть відповідне його значення за контекстом;
- прочитайте слово з правильним наголосом.


Скористайтесь для самостійного вивчення. Це справді цікаво!!!!































Немає коментарів:

Дописати коментар